lunes, 9 de junio de 2014

Conclusió i posada en escena.




Com ha conclusió de l’assignatura m’agradaria dir que ha estat una assignatura molt dura, hem hagut de treballar molt dur per tal de que tot surtis com ho estàvem creant. 

El fet de cantar en públic i interpretar per a mi ha sigut tot un repte, també penso que el dia de la representació no va ser precisament el millor dia, crec que al assaig general vaig cantar millor ja que en la posada en escena la veu em tremolava molt i no vaig cantar molt bé. 

Pel que fa al grup, estic molt contenta d’haver viscut aquesta experiència amb les meves companyes, penso que hem fet una molt bona tasca totes juntes i que al final l’obra va quedar molt bé.Ç

També em va agradar molt el fet de representar davant dels infants, tot i que vérem tenir debat a classe sobre fer-ho públic o no, al final penso que tots els grups vàrem estar a l’altura dels infants, és cert que sempre es pot millorar, però se que totes i cada una de nosaltres va treure el millor de si i l’esforç que hem fet al llarg del semestre es va veure compensat en unes molt bones actuacions.

Finalment dir que he gaudit molt de l’experiència tant que ni jo mateixa m’ho esperava.
FINS LA PRÒXIMA!  


No hay comentarios:

Publicar un comentario